Hati-hati yang berdetik..

16 Nov 2008

sedingin kabus di pergunungan...


lemang lagi...
alhamdulillah kenyang betul akhir2 ni..hehe..
terima kasih utk dr araz..
perkongsian ilmu dengan beliau moga kan bawa hasil yang baik..
ingat ye sy jd responden..nnti nak tengok hasil kajian tu..
terima kasih juga untuk ..
cikgu......
iya......
seikhlas hati persahabatan disambut...


sedingin kabus di pergunungan dari sedetikhati untuk buluh lemang..

6 ulasan:

Monkey D Luffy berkata...

wah... nak yg ori.. pos kat sini. lapar

Dr.Araz berkata...

He...he...tak tau nak kata apa...
Nati siap je research sya email kan... mungkin tahun depan bulan 6 baru siap...sabar ek....

azza_irah berkata...

monkey..
mintak kat dr araz tu lemang..hehe

araz..
sy doakan kejayaan cikgu..insyallah..

mountdweller berkata...

salam Cikgu azza,

Azza sebut kabus di gunung membuatkan uncle rindu. Tapi sekarang musim hujan. Bahaya treking di hutan atau gunung. Kena tangguh dulu.

erisya nor berkata...

salaams azza...cantik blog azza ni...

bulanbiru berkata...

Salam Kak Azza,
tengok baju kak kat gambar ni..alahaiii..sebijik macam baju saya..
*hadiah dari ssorg from shanghai..