Hati-hati yang berdetik..

2 Nov 2008

tag oleh laling...

lewat malam smlm sy siapkan tag olrg dady..sy panjangkan pd my laling...baru je nak jerit2 kat shoutbox dia bgtau dia org btuah...tu diaaaa...sy pun di tag rupanya...adehhh...

soklan n jawapan dia:-

1) When first time you meet him/her?

  • 18/08/1996

2)what do you feel?

  • senior ngan nguratt...hiksss

3)what you feel right now?

  • rs terkilan..

4)if your enemy do anything that you hate, what you will do first?

  • pendam dalam hati..

5)give 5 characters that have at you.....

  • ntahhhh...skrg otak bercelaru skett...nk kena bayor hutang tag banyak nii....

6) if he/her have broke your heart, what your action?

  • sy akan jauhkan diri..sedar siapa kita..

7) what character you like toward him/her?

  • penyabar..
  • sama minat ngn sy..outdoor actvty..
  • sentiasa mjaga hati sy..

8) who is the name of no.1?

ehehh..taknak kabo leh ke...

9) if your lover become your enemies, is it you will hate him/her?

  • dunno..

10) the most memorable thing he/her had done to you?

biarlah rahsia..smthing nice.. yg akan sy ingt sepanjang hayat...

11)the most thing that he/her have said to you?

Saya nak jaga awk selagi ada hayat sy..

12)no.7 boy or girl?

masih menanti..terima ajer rezeki yang Allah Taala kurniakan..

13)who is no.9?

gewe no 9 ke...awat tak ty 20 30 ...adehhh..

14)to the person that always support to you?

  • tkaseh..sy cukup hargai n sy akan kenang kamu sehingga ke akhir hayat sy..mgkin sy tidak dapat mbalasnya..tapi sy bdoa kamu sntiasa mendapat kerahmatan dari yang Esa..
15)10 people to tag...
  • rasa taknak panjang kan kut..sb skrg ni rsnya sume org ada hutang menimbunn..huhuu..
sekian..

5 ulasan:

zino berkata...

salam kenal... ooo kat sini pun tag juga.. hehe

azza_irah berkata...

salam kelan zino..mekaseh singgah...
nak kena tag ke..hehe

zino berkata...

azza..
dalam sejarah zino tak pernah jawab tag so jangan tag dia hehe

Shifu67 berkata...

tak de org nak tag aku.... (kes tak glamer le tu) huhuhu!

Tapi kalau kena tag.... emmmm.... rasa cam tak de masa je nak jawab... hahaha!

Rashid berkata...

Salam azza,

Azza ni bagus. saya tabik. rajin menjawab tag tag ni.

Saya sebenarnya takut ditag. Bukannya apa. tak mau ada hutang. takut tak terbayar. hehe (terima tag tapi tak pernah men tag sapa-sapa...sekadar memahami kesibukan rakan-rakan)

Saya setuju ngan azza. saya tengok ramai dah yang berhutang tak berbayar. kan kan...

oh ya, ... "rasa terkilan?"
kenapa tu azza..