Hati-hati yang berdetik..

2 Nov 2008

dushhh utk orang itu...senda abadi di hati..

jumaat yang lalu...
sekali lagi..
my persona ada yg terpesona..
dan sebenarnya berkali2 dah sepanjang tahun ni..
semakin keliyer lah channel2 yg leh sy dapat..


terima kasih pd pemasang antenna..
bibir sy terukir senyum..
bukan hanya sy..tetap jua sesiapa yg melihat antenna ini..
dushhh utk kamuuu...


sy pernah postkan entry sebegini disini.. dan disini..
mendapat komen yg melucukan dr teman2 blogger..hikss..

dan bukan hanya my persona..

kancil kak hanim pun turut mendapat khidmat percuma dari nya..

drive balik kulim tentu kak hanim tak bosan..sb tv kecik dlm keta makin keliyerr..

sy kuar kan hp nak snap gambar antenna...miss tres hermanas bernada dalam hbag..


hang mai kat keta aku sat..

mai amik mende ni..


mende...?

mende..

ore kelate kate mugo...

mende...

ni...

sy terkedu sejenak...

antenna..hadiah..sahabat..senyuman..dushhhh..dan orang itu...

menceriakan hari2 sy...juga teman2 yang lain..

dua pasang tracksuit..satu utk sy dan satu utk abg..

dan sy bibir sy terus tersenyum..

tersentuh di hati..
terima kasih kepada orang itu...
yg juga berfungsi sebagai..

pemberi hadiah..
yg sering sy dushhh..
dia...
teman..
sahabat..
rakan sejawat...
tempat bertanya




kerana orang itu ialah..
..pemasang antenna..


biar kita sahabat biasa2 saja..namun persahabatan kita kekal luar biasa...
hati sy tersentuh..

23 ulasan:

Yanmie berkata...

bestnye dpt kwn camtu...

azza_irah berkata...

yan..
alhamdulillah..setakat ni akak dikelilingi oleh rakan2 yg bes..

cendawanintim berkata...

uols nih noti lerrrrr....

ilang stress keje kan...

'biar kita kawan biasa2 tapi ianya kekal luar biasa...'

kan laling..

azza_irah berkata...

lalingg...
i luv u....mmuahss..

Ietams berkata...

bestnye..

azza_irah berkata...

ietams..
meh kita jd teman yg punya persahabatan yg luar biasa..

blog BeliBuy berkata...

dh lama aku xnakal sebegini... kalau x sure nak kenakan azza leh x???

nk tracksuit satu leh x..bg free je

blog BeliBuy berkata...

kite xde la nk pasang antena cam tue..cukup sekdar tampal antena cam cerita suria perkasa hitam (cite zaman mude2 dulu) sure org nmpk kereta tue ade antena bercabang

kite dah lame xdpt tracksuit..last pun mase sekolah dulu

zino berkata...

memula dia sakat dulu pasang antenna lepas mesti dapat hadiah.. bagus la macam tu hehe

azza_irah berkata...

belibuy..
hehee..pasnih azza tau la sapa nya keje..dorang tuh kwn2 skolah..

zino..
itu lah erti kawan..
menceriakan hari2 sy..

zam berkata...

hehehe... astro dah menghadiahkan cabutan bertuahnye... clear lagi terpesonalah dengan cenderahati itu....itulah erti guraun dan persahabatan...

Eazy Izzuddin berkata...

dushh...
pemasang antena..
=)
ooo akak pki persona..
ok x?
hihi

Shifu67 berkata...

cakap kat dia.... pasang la... pasang la lagi antena tu bebanyak. Kalau dpt hadiah cam ni... aku pun nak pasang gak antena ni

kakchik berkata...

mati-mati kakchik ingat org buat 'kenat' kat azza... rupanya lain

hehehe

@LiYaNNuaR berkata...

wah.. sonoknya kak.. semua dpt.. hehehe...

Rashid berkata...

hmmm gurauan membawa rezeki. kan bagus dapat kawan cam tu. hehe.

Terfikir juga kenapa ler kereta saya tadakpun kawan-kawan buat macam tu.. nak juga saya 'senyum' melihatnya..

su berkata...

ujan2 kene tambah antena lebeh sket kak! hehehe

Mohd Ariff Yaakub berkata...

senyum :-)

Al-BIMA SAKTI berkata...

betul, biarlah bersahabat biasa-biasa, tapi akrab dan kebaikannya luar biasa.... itu yg perlu...

UnGu VioLeT berkata...

akak.. dtg teratak mar yer.. ade homework special untuk akak.. slm cyg selalu dr mar..

ONE ZABA berkata...

pasang parabola la..lagi gempak

ras-adieza berkata...

teringn nak tengok pemasang antenna tu. camne rupa agaknyer orang yang rajin tu...

whitetulip berkata...

haha..!!kelakor tul. apa spesis dia nih ah??keh!keh!kalau brani, pasanglah antenna astro di keta, baru kak azza tambah fening!!ngeh!ngeh!