Hati-hati yang berdetik..

12 Nov 2008

white tulip dan cik lala yg manis..


dari white tulip...



dari cik lala..


salam..
3 award di atas sy dapat dari dua orang sahabat yg dekat dihati sy dengan cara mereka yang tersendiri...white tulip dan cik lala..
terima kasih..

white tulip..
telah lama sy terperasankan nick ini..pernah masuk ke blog beliau tetapi tidak menyelongkar habis isi setiap entry..sehinggalah seorang sahabat sy menyarankan blog beliau kepada sy...
sejak dari itu..satu persatu entry2 white tulip sy baca..bermula dari yg pertama..
alhamdulillah..sy semakin mengenali wanita yang punya kekuatan dalaman yg cukup kuat sy kira(melalui pembacaan sy di blog beliau). dan sy semakin ingin mengenali beliau...jauh di sudut hati sy menyimpan hasrat utk bertemu beliau satu hari nnti...

cik lala..
sy memanggil adik ini dengan panggilan 'cik lala yang manis'....kerana dia memanggil sy dengan gelaran 'kak azza yg cantik'..
sering mengunjungi blog sy bertanya kabar..seawal pagi dan larut malam ...tetap meninggal pesan walau sebaris ayat..
dengan sifatnya yg sy jangka periang(melalui gaya bahasanya)..beliau cukup dekat di hati..
beliau sebenarnya dekat sgt2 ngn sy...nibong tebal n bm tak jauh La yg manis...anda tu takut2 nak jmpa akak..hehe.

apa pun...terima kasih sgt2 kerana menceriakan hari sy..
ikhlas dari hati sy utk anda berdua..

7 ulasan:

JINGGO berkata...

kata mr dale carnegie dalam buku hebatnya : kalau kita nak dihargai - jadikan orang disekeliling kita penting.dengan hargai....untuk itu saya seronok tgk kawan2 cgu meletakkan cgu ditempat yg betul....

~mardihah~ berkata...

salam singgah....kena menghargai hadiah dari setiap yg memberi kan.itu akan menghiburkan si pemberi..

insyaAllah

kakchik berkata...

azza dearie,
gembira hati kakchik melihat azza menerima hadiah dari teman-teman. itu tandanya persahabatan yang azza hulurkan kepada mereka dan yang lain-lain (termasuk kakchik) adalah tulus dari hati menyebabkan ianya dihargai.

azza_irah berkata...

cikgu jinggo, mardihah, kchik..
terima kasih..

SaDi berkata...

:) banyak akak dapat award... tiap minggu dapat award... tahniah :D

Eazy Izzuddin berkata...

tahniah akak...
dpt award...
=)
semoge menceriakan hari akak...
xD

whitetulip berkata...

salam kak azza sayang..

isk, isk..syahdu tul baca n3 akak nih..huhu..'kekuatan dalaman' tu yang takleh nak lupa..cam tulah wanita kan...kena kuat dalamannya..lau idak...huhu..susah...

Terima kasih sekalung budi kak azzaku sayang. Walaupun tak pernah bersua wajah namun satu hari nanti kita 'pasti' akan dipertemukan. Selalu jugak nampak nickname 'cikgu azza' tapi, gelaran 'akak azza' dariku rasanya lebih manis dan mesra, kan....

salam sayang di angin lalu..bersama2lah kita menggunakan apa jua yang ada di hati kita untuk terus melangkah walau terlalu banyak onak dan duri yang terpaksa ditempuh. Di hujung cerita kelak, akan kita ketemu jua ketenangan dan kebahagiaan yang hakiki..Insyallah..wallahua'lam..

t.kasih atas 'gift' yang tomey cam orangnyer tue....