Hati-hati yang berdetik..

13 Dis 2008

dari Glasgow ke Bukit Mertajam..

salam..
terima kasih untuk iina yang sedang meneruskan perjuangan di Glasgow. setelah beberapa kali berbalas emel, sms dan telefon, dari Glasgow ke Kuala Lumpur..dibawa ke Kelantan...akhirnya ke Bukit Mertajam... 6 december 2008.. selamat sampai di tangan sy..
walaupun hanya adik yang sempat bersua muka dengan iina di Selayang, namun suara lunak di corong telefon memberikan satu gambaran yang positif buat sy bahawa insan yang selalu sy berhubung di alam maya ini cukup mesra dan peramah orangnya. insya allah jika ada rezeki pasti kita boleh bertentang mata di kepulangan iina untuk ke sekian kalinya satu hari nnti..

terima kasih jua utk coklat yang ermmmm...yummy...sempat makan satu je..anak2 sedara yang abihkan..

juga terima kasih utk ini..sayang nak lekatkan kat peti ais..hehee..


terima kasih sekali lagi iina..
terima kasih utk persahabatan yang ikhlas ini..
moga iina terus kuat semangat di rantau orang..tetap tabah dan cekal harungi segala sehingga ke akhirnya..

19 ulasan:

BurungBelatuk berkata...

adus....coklat....lempar ckit ke sini...

azza_irah berkata...

burung belatuk..
nak ke...meh sini..hehee

kakchik berkata...

Salam azza.
Bestnya ada kawan bagi present. Bertuah sungguh azza. KakChik tumpang gembira.

azza_irah berkata...

kakchik dearie..
perfume tu azza kirim kak..iina balik bcuti kat malaysia baru2 ni..
coklat n pelekat peti ais tuh iina bagi..hehe..

kakchik sehat ke..

mommy otai berkata...

aii like alezabeth arden tuh..ehh silap eja lak

azza_irah berkata...

farah..
heheh..wangi kan...luv it..

ZaHiRaH berkata...

akak xnak bagi perfume kat kite gak ker? ngeh3

Rashid berkata...

Kepada para blogger, sama-samalah kita jadikan kisah dari sedetik hati ini untuk mempertautkan lagi hubungan persahabatan antara kita semua.

Moga persahabatan di alam maya antara kita semua akan membawa kpd persahabatan di alam realiti.. suatu hari nanti. Tak rugikan..

Redynne berkata...

waaa...perfume... i liiikee...

*info utk azza- aku guna Hugo Woman..
(in case nk bg b'day present ke.. kekeke..)

mountdweller berkata...

Ya.. semuga persahabatan kekal dan abadi

goasop berkata...

makin wangi semerbak la kak azza pasni. ehe

Monkey D Luffy berkata...

nampaknya rangkaian kawan bertambah melalui alam maya... hehehe

farah amoi berkata...

dah balik ke bukit mertajam dahhh

CikguZue berkata...

salam,
coklat lindor tu sedap tu...saya pun suka.

Cikgooden (Selumbar Emas). berkata...

lawa la botol perfume tu..menyengettt ja.

iina berkata...

Alhamdullilah.. Dah selamat sampai ke tangan tuan dia pun.. dah sebulan lebih sejak saya bagi kat adik azza..

Insyallah jika ada kesempatan dan peluang kita jumpa.. Semoga persahabatan berkekalan sentiasa hendaknya jua ;)

cendawanintim berkata...

perfume tu dah sampai ke tangan erk...wahhhhh..wangi la lepas nih..!

BEiB berkata...

orang pompuan kalau x pakai perfume tak leh ke..?
haruman tubuh asli kan bagus..? hehehe

azza_irah berkata...

zahirah..
nak ke..meh penang..
suka akak tgk nick zahirah kat sini..nama kita hampir sama..

cikgu rashid..
mg2 persahabatan sy n cikgu juga dibawa ke alam realiti satu ari nnti..

reen...
kehkehhh...utk info ko reen..13 january bday aku..sile ingt ye..

uncle..
moga2...tkaseh uncle..

goasop..
kn sembur banyak2 ni..hehe

monkey..
hehe..ye..

farah..
balik 10hb lagi..hehee

cikgu zue..
sy sempat makan 1 je kak..yg lain anak sdara abihkan..

cikgu oden..
sengett....hehee..weng weng..

iina..
tq so much..tak tahu cmna nak ckp..
insya allah satu ari nnti..

laling..
wangi sungguh ni laling..

cikgu beib..
suka haruman asli ek..