Hati-hati yang berdetik..

2 Dis 2008

istimewa utk sahabat...

istimewa buat dirimu..



selamat hari lahir..


selamat hari lahir..


selamat hari lahir sayang..


selamat hari lahir..




selamat ulang tahun yang..
3 dec...



selamat hari lahir sayang..
salam kasih sayang dari k'azza utk lia..
jutaan terima kasih utk persahabatan yang masih baru ini tetapi terlalu mesra k'azza rasakan.
terima kasih kerana lia sentiasa ada...
shoutmix tu sunyi sebenarnya kalau lia tak ada..
walaupun ddy dan apeks ada..tapi hilang seri sebab amoi takde..hehee
lenguh2 pipi ni baca usikan demi usikan dari lia...ddy dan damai...
jengukan lia saban waktu di sini bertanyakan kabar membuatkan k'azza rasa terharu sangat.
insya allah...19hb ni jika diizinkan olehNya kita jumpa di Langkawi ye..
tggu hadiah dari k'azza..hehee
tak sabar nak jmpa lia sebenarnya..
geram nak cubit pipi tu...hehee


ucapan dari ddy..

aiyoo..selamat hari tua...dan dipanjangkan umur...
dimurahkan rezeki....

dari ddy..


ucapan dari damai..
Nak nyanyi sikit, khas untuk Alia;

“Allah selamatkan kamu.... Allah selamatkan kamu…
Allah selamatkan Aliadijamina... Allah selamatkan kamuuuu..”

Selamat Hari Lahir Alia…
Dalam ribuan bintang bersinar
kerdipan bintang tetap bersama jua
Mendoakan Alia sentiasa sihat, panjang umur dan murah rezeki
Senyuman yang ceria, cute, comel dan damai sentiasa
Moga segala mimpi dan impian Alia akan tercapai jua.

Dari damai...apekss.blogspot.com






ikhlas dari...

k'azza..ddy..damai..

11 ulasan:

mountdweller berkata...

walau uncle tidak kenal lia, namun uncle juga ucapkan "selamat hari lahir"

azza_irah berkata...

uncle..
nnti azza kenalkan...
azza mmg kagum ngn dia..
sentiasa leh buat org hepy sengeh22...hehe

~PakKaramu~ berkata...

Assalamu'alaikum

Selamat hari jadi. biar lah menjadi jadi

CikguZue berkata...

selamat hari lahir jua utk Lia.

UnGu VioLeT berkata...

happy besday dr mar jgk!!

suara berkata...

Selamat hari lahir...
Semoga hanya yg terbaik berlaku dlm hidupnya.

Monkey D Luffy berkata...

selamat hari lahir

Mak Su berkata...

tumpang ucapkan selamat hari lahir buat Lia, :)

azza_irah berkata...

terima kasih utk sume komen di atas..

Redynne berkata...

hepi besday alia...
:)

*besday redynne pun nk dkt dh nih.
azza..standby banglow sejibik ye..
hehehe

μάγά berkata...

wah...
seronoknya...
alhamdulillah...
happy bday tuk kak lia...
semoga persahabatan kak azza ngn kak lia terus mekar hingga ke akhirnya..