Hati-hati yang berdetik..

11 Dis 2008

pertemuan aidiladha merangkai rindu..

alhamdulillah..
pertemuan kali ke tiga dengan pemilik blog kasihsufi.. idany..seorang adik yang comei dari kok lanas. pertemuan pertama di pekan kok lanas sehari sebelum aidilfitri...pertemuan kedua di petang 1 syawal di rumah idany dan pertemuan ke tiga di rumah mertua sy di hari kedua aidiladha. semakin mesra, semakin bertaut erat kasih yang bersemi. dan ironisnya, kami dua2 tak sehat, demam. demam sy ketara di wajah yang lesu, demam ida ketara pada suaranya yang bertukar parau. namun gelak ketawa dan usik mengusik seolah kami adalah teman lama yang punya terlalu banyak cerita. sedangkan sebenarnya kami kenal tak sampai setahun..sekadar berkongsi suka duka meluah rasa melalui bait bicara. ajaibkan alam maya..mampu membuat hati2 menjadi dekat dan bersatu..walau tanpa sentuhan fizikal dan pandangan nyata..



..moga kan ada lagi pertemuan selepas ini..

13 ulasan:

Rashid berkata...

"ajaibkan alam maya..mampu membuat hati2 menjadi dekat dan bersatu..walau tanpa sentuhan fizikal dan pandangan nyata.."

Indah dan penuh bermakna bait kata ini. hmmmm hmmmm.

p/s - azza, salam pd idany ek..

cikgooden berkata...

waaa...sahabat baik ya..baju pun nak akan-akan sama..

demam makan la ubat...lapaq makan la nasi..mengantuk pergi la tidur...moga gumbira..ahakkks!

BEiB berkata...

isyhhh....kenapa dgn dia jumpa sampai 3 kali..
kami bloggers yg lain bila nak jumpa..?
hehehe...kena beli Kek Keladi dulu ke..?

xiiinam751 berkata...

Azza;
Baju tu....dah janji ke? Memang ada jodoh lah...he..he..

Yanmie berkata...

akak..
bila pak nk turun KL..jumpa bloggers blah sini plak...ngee..jeles nie..jumpa smpai 3 kali tu???

SaDi berkata...

bestnye jumpa.... :D semoga tali persahabatan akan kekal berkekalan.... :)

nurdaniella berkata...

setuju ngan azza.. betapa alam maya ni mampu merapatkan kita walaupun tak pernah bersua muka..

Monkey D Luffy berkata...

bestnyer dapat jumpa kawan blogger ni

yani_worldpeace berkata...

bestnye dapat berjumpa-jumpa sesama blogger ye...

Redynne berkata...

Waa.. demam pun bole b'janji yee.. hehehe

*rindu kat ida... manala adeq ku sorg ni pegi...

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

bila nak jumpa yanie lak?

(^_^)

cendawanintim berkata...

bestnyer...

Sufi Idany berkata...

sis.... that creditkan entry tuk ida... semoga semua seperti yang kita impikan....