Hati-hati yang berdetik..

6 Jan 2009

suka-suka dia je...

aliff yang manja..

sy membawa kumpulan sy ke ruangan bacaan ..sedang asyik membelek buku...diam2 ada benda bergerak datang dr belakang sy..terasa baju ditarik..sy dah tahu siapa...cm sy sengaja buat tahu..

mula2 pegang siku..lepas tu terasa tangannya di lutut sy..sy masih tak endah smbil belek buku dan melayan yang lain. tiba2 terasa benda berat di peha...adehh..

orang suh baca buku siap landing..pandai lak tu pilih tempat..suka-suka dia je yee....

menumpang teduh kasih dirimu sayang..

21 ulasan:

Monkey D Luffy berkata...

manjanyer dier

pink_butterfly berkata...

hehe...pndai dia nak bmanja2 ngn akak...

*secret berkata...

comelnye bdk ni..
tembam!
die slesa ngan akak ni..
bdk lau tak suke die takmao kan?
nmpk sgt akk ni penyayang..waaaa..tingin aa nk jadik ceni..

Sufi Idany berkata...

kak, nak tumpang manja macam aliff gak bleh tak? sorang2 kat sini rasa diri bagai tiada sesiapa..... masing2 mnumpang kekuatan kawan2.....

UnGu VioLeT berkata...

terharu mar kak bile baca tntg budak2 yg akak ngajar tue..

yani_worldpeace berkata...

comelnya budak ni...pandai die bermanja-manjaan...hihi

- jinggo - berkata...

Sukanya tgk cgu dengan 'anak2' tu : bukan sedikit anugerah yg Allah bagi pada cgu.semuga cgu dipermudahkan......

Dr.Araz berkata...

Itulah yang dinamakan guru... he..he..

kakchik berkata...

Salam pagi ceria untuk azza...
Aliff tu nampak manja sangat dengan azza. Mesti dia sayang sangat kat cikgunya tu. Azza pun tentulah guru yang bagus... suka kakchik tengok.

su berkata...

manjaaaaa betul dia kan kak...

Big Mamma Bukhari berkata...

manjanya dia ngan u..

Shifu67 berkata...

baik punya landingg..... cikgu kan boleh jadi 'macam-macam'

Nak minta bantuan teknikal.... cam mana aku nak buat dgn bebudak 'group tak hangus' aku tu? Pandangan mu ku harapkan...... (dgn gaya manja nak landing gak ni....hehehe)

Hasz berkata...

akak...
comelnye anak murid akak...
jeles tgk... :-)

Rashid berkata...

Dia nak bermanja rupanya.. mungkin dia tengok cikgunya begitu baik & mesra. Tuu dia berani tu..

azza.. terserlah kemanjaan budak tu bersama azza. tu baru satu landing. camana agaknya kalau 3 atau 4 landing sekaligus..hehe.

Seronoknya jadi cikgu ni. Dapat kepuasan..

Luth Textile berkata...

sapa edit pic kak?

Kamezaim berkata...

fuh azza,nasib baik dia pegang siku je..klu dia pegang tmpat lain tak ke naya tu azza..hehe sy pun nak jadi budak tu juga lah..hehe blh kan azza...

ONE ZABA berkata...

bertuah tul ngan budak tu... heee....heee...lawak je.

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin berkata...

Salam dik azza..

1. sifat pyayang yg ada pd diri azza, myebabkn anak2 didik tu cepat & mudah mesra dgn azza. baguih tu! mdidik anak2 'khas' ni sememg prlu beri lbh phatian & ksh syg..

2. didoakn smga dik azza dbimbing-NYA mjadi pdidik yg baik, spanjang hayat.. amiin.

slm pendidik..

:D

Kamsiah berkata...

mcm anak sendiri...manja dan mesra...

@LiYaNNuaR berkata...

very2 tacing la kak..

eriey berkata...

dtg skool leh manja nga cekgu..bebudak camni suka buat camni kan..skool eriey ade 5 org..OKU.suka layann diorg..hehe