Hati-hati yang berdetik..

4 Feb 2009

4feb muncul lagi..

4feb muncul lagi...

selamat ulang tahun perkahwinan yang ke 9 utk sy dan abg..

moga cinta, kasih dan sayang ini berkekalan sehingga ke nafas terakhir..

muka blur tengah2 malam..tepat jam 12am 4 feb.... potong kek...

~update later....nak bersiap g sekolah...eheh...~

27 ulasan:

KakChik berkata...

Assalamualaikum azza dearie.

KakChik datang nak ucapakan SELAMAT MENYAMBUT ULANG TAHUN PERKAHWINAN YG KE-9 untuk azza dan suami. Semoga Allah beri rahmat dan kasih-sayang berterusan untuk azza dan suami.

Selamat berbahagia selalu!

dir&fara berkata...

tahniah kak.. semoga akak ngan abg trus kekal dalam lindunganNya.. amin.. *sori lame menghilang.. hehe*

AJ Style's berkata...

Sis Azza,

Selamat dan Semoga Berbahagia sehingga Ke akhir hayat..amin..diberkati dan sentiasa dibawah lindunganNYA..

SaDi berkata...

selamat ulang tahun!!!!!

Semoga dimurahkan rezeki dan berbahagia selalu :D

mmmuuuuuuaaaaahhhhhhhh ..... :)

ONE ZABA berkata...

selamat menyambut ulang tahun bersatunya 2 insan. semoga persatuan itu aktif sepanjang hayat .... ihikkk. didoakan juga agar ahli persatuan akan bertambah nanti... insyaallah.

Marzalina berkata...

salam kak....selamat ulangtahun...semoga jodoh kekal ke akhir hayat dan bahagia selalu...wah..romantik tul lah kak ni..hehe

ieyra berkata...

semoga jodoh berpanjangan dan dirahmati ALLAH....
SELAMAT MENYAMBUT ULANG TAHUN PERKAHWINAN YG KE-9...

CikMin berkata...

salam cik azza...selamat ulangtahun perkahwinan ke-9..moga allah beri rahmat dan kasih sayang buat kalian berdua...

nurdaniella berkata...

salam azza, happy anniversary.. dah 9 tahun dah yer.. moga dipanjangkan jodoh ni hingga ke hujung nyawa.. dan moga kebahagiaan jua akan mengiringi azza dan suami..

Cikgooden (Selumbar Emas). berkata...

pejam celik pejam celik dah sembilan tahun..


aku?..celik pejam celik pejam dah dua belas tahun


kenapa masa terasa...kejaapppppppppppp sangat?..

- jinggo - berkata...

cgu azza

selamat pengantin baru -semula .
selamat hariulangtahun berkahwinan - semuga diberkatiNya pada hari2 seterusnya.
dan dimurahkan rezeki
dan dipermudahkan dalam segala urusan....

Daddy Cool berkata...

Selamat Ulangtahun....semoga kekal abadi hingga ke akhir hayat....

mamaaffiq berkata...

Selamat Ulang Tahun yang ke 9..Semoga rezeki semakin bertambah.. dan kebahagian sentiasa menyinari hidup azza dan suami....

Batara Guru berkata...

moga kekal hingga ke akhir hayatz....

yani_worldpeace berkata...

selamat ulangtahun azza, semoga kekal bahagia selama-lamanya...terasa cepat ke masa berlalu?

Hidayah berkata...

happy anniversary...smg kekal hingga hujung nyawa..

niza berkata...

happy anniversary kak!!!semoga berbahagia hingga hujung nyawa...

eriey berkata...

tahniah kak..mg bahgia hingga ke akhir hayat..amiin...

tiny laiman berkata...

SaLAM aZZA,
sELAMAT menyambut ulangtahun perkahwinan yang ke 9 tahun..tiny dan suami mendoakan kebahagiaan aka sentiasa melingkari kehidupan azza dan suami...salam sayang dari tiny dan keluarga d sabah...

cendawanintim berkata...

selamat menyambut ulangtahun yang ke-9...

doa saya agar rumahtangga awak di rahmati Allah Taala selalu..amin.

**kita dah onkan blutot tu, naper kek tak sampai2 jugak!

Rashid berkata...

Selamat menyambut ulang tahun perkahwinan azza.. Moga ikatan kasih sayang azza dan suami kekal indah selamanya.

Hasz berkata...

happy anniversary kak azza...
semoga diberkati Allah selalu dan semoga kekal ke akhir hayat...

BEiB berkata...

Moga sentiasa diselimuti bahagia
hidup rukun,selesa dan ceria
tiap masa tiap ketika
berpanjangan sepanjang usia.
SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN KE9
Sepanjang jalan penuh kenangan...

zai berkata...

selamat ulangtahun perkahwinan...semoga berkekalan..

Kamsiah berkata...

selamat ulangtahun pkahwinan ke 9...
semoga jodoh hingga ke nafas terakhir...
(akak th ni,sept nnt,ulangthaun ke 18)

CT Delima berkata...

Azza.. HAPPY ANNIVESARY KE-9 BAUT AZZA DAN SUAMI..moga berkekalan hingga ke dalam syurga dan mendapat ank2 yg soleh dan soleha juga satu hari nanti..insyAllah..Aminnn

kin hashim berkata...

SElamat ulangtahun perkahwinan buat azza dan suami. semoga dikurniakan kebahagiaan dan keredhaanNya sehingga hujung nyawa... :).