Hati-hati yang berdetik..

4 Feb 2009

4feb..Damiral's Grill..Restaurant N Coffee..

salam..

amat penat sebenarnya. namun hati tetap bersemangat seperti tahun2 sudah..akhirnya jam 6 petang kereta dah bergerak menuju destinasi..

kronologi dan urutannya masih sama. 9 tahun bersama tentunya pelbagai suka duka dah dirasai. syukur pada Ilahi kerana semuanya masih mekar dan kekal seperti 4feb 2000...segalanya mematangkan cara berfikir dan bertindak..

disebabkan suasana di Damiral yg suram..maka suram jua lah gambar ini..(malu nak on flash sebenarnya...)


minta adik pelayan ambilkan..(sy dan abg agak kepenatan sebenarnya..namun gagahkan jua utk keluar meraikan..)

terima kasih abg utk kebahagiaan dan persefahaman yang berpanjangan..


ingin menemani setiap langkahmu sehingga ke penghujung hayat..

utk seorang teman..indah tutur bicara mampu mendamaikan...namun ia juga mampu merobekkan hati..

11 ulasan:

UnGu VioLeT berkata...

happy anniversary kak.. moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat!!

ieyra berkata...

oh pergi rai kan ek....knp muka husband kak azza garang je....hehehe penyibuk tol ieyra ni kan....
semoga berpanjangan dan dilimpahkan lagi rezeki.

azza_irah berkata...

mar..
tq yang..

ieyra..
penat yang..

ONE ZABA berkata...

wah!!!! makan busat haaa. hepi aniveseli la.

nurul iman berkata...

heheh..org dah btau awal2 gelap..")xpe..next time bawak torchlite sndri ye?kuikuikui

iina berkata...

Selamat ulang tahun perkahwinan ya.. semoga berkekalan hingga ke akir hayat

Rashid berkata...

Salam azza,
Kebersamaan dalam mengharungi suka duka akan menjadi satu kenangan yang teramat indah sekali untuk dipotretkan. Dengannya.. kekuatan diri akan hadir dan pastinya ia mampu mengatasi apa jua rasa yang menghambat diri.

Moga azza beroleh kekuatan .. untuk ketepikan keletihan dan kekeliruan.

Sesungguhnya hati sukat untuk difahami dan dimengertikan..

Daddy Cool berkata...

Romantis gitu! Bertemankan limpahan lampu merah! Fuh!

zai berkata...

kt d'miral memamg golap..lomentik2 gitu suasananya..hik..

azza_irah berkata...

cikgu ONE ZABA...
tq2...nak minta stobery lak la..


nurul iman ...
ehheh...tuh le...kang silap cucuk.,..hehe


iina berkata...
tkasih iina..utk iina juga..


cikgu Rashid ...
tkasih utk komen yang cukup bmakna..


Daddy Cool ...
dushhh...ilang je keje..


zai ...
hehhe...memang lomentik sgt zai...nampak gigi je abg..yg lain2. kelabu..hehee

BEiB berkata...

Penat kerana tugas seharian boleh dimaafkan tapi jangan penat melayan karena berumah tangga.
Sesungguhnya ikatan pernikahan bukan umpama rel keretapi yang selari tetapi tidak bertemu tetapi ia ibarat lukisan persektif yang bersatu di titik lenyap (Vanishing point).
Tahniah! Jangan pernah jemu kerana banyak lagi tahun2 mendatang untuk disambut...