Hati-hati yang berdetik..

7 Feb 2009

7feb...10.37am..



bulan muncul di dingin pagi...di siang hari...?

seakan mustahil kan..terasa sangat mustahil nya. agaknya ini semua mimpi ...mgkin terlebih rehat setelah seminggu ini sy berhadapan dengan pelbagai cerita di sekolah..sehingga ada yang dah boleh dikategorikan sebagai fitnah. rasa penat sangat2. minda terasa letih..sehingga kadangkala tak mampu untuk berkata apa2 lagi. biar lah semua nya berlalu dengan sendiri..kadangkala berdiam itu lebih baik dari berbicara ..sy perlukan rehat..anda juga bukan..rasa nak mandi jeram la....jum Sedim............




utk teman yg memandu 56 menet...mekaseh sms pg td...sbnrnya org dah weng2 sejak berminggu yang lalu..
muhasabah diri..

16 ulasan:

KakChik berkata...

Assalamualaikum azza.

Bersabarlah di atas segala dugaan yang datang. Jika kita dipihak yang benar, insya-Allah akan Allah tunjukkan juga nanti. Biarkanlah mulut-mulut mereka yang berniat jahat asalkan kita di pihak yang benar.

Selamat berehat di hujung minggu.

Love: KakChik

ieyra berkata...

bersabarlah cikgu azza(a.k.a kak azza)
mmg kita sentiasa diuji untuk melihat kekuatan iman kita.....

selamat berhujung minggu n berehat....

ONE ZABA berkata...

ujian PTK lagi susah nak buat

azza_irah berkata...

kakchik..
tkasih..
lama dah tak bertanya kabar kchik..mood nak blogging lum ok spnuhnya..

ieyra..
tq ieyra sebab salu datang blog akak..

cikgu one..
dushhh..

nurul iman berkata...

xpe kak..sume nye akan terbukti one fine day..smoga,kbenaran sentiasa berpihak pada y benar..")

BEiB berkata...

Adakalanya, pembawa fitnah adalah mereka yang ingin menyembunyikan masalah dalaman mereka.
Fitnah sebagai biasan.
Fitnah sebagai camouflage.
Hilang kabus nampaklah mentari..
Sabar paling afdal...

13may berkata...

jaga diri :)

Cikgu Mar berkata...

salam di azza....sabar ye menghadapi segala dugaan.....dugaan yg dtg tak diundang,tapi terselit hikmah disebaliknya....Allah saja yang tahu....

catz_mafia berkata...

Azza_irah,
Salam. Akhirnya, sampai juga saya disini. Salam perkenalan. Kak Azza ni cikgu juga ye?

Bapak berkata...

Salam kak azza...

bersabarlah...Allah sentiasa bersama pihak yang benar

azlanlin berkata...

Kekadang, kekalutan dan tragedi yang menimpa hari ini mampu membuatkan kita mampu bangkit dengan lebih bersemangat untuk meneruskan hari esoknya..Insyallah..

Luth Textile berkata...

kak pun sombong ngn org..
huhuh..

bz ssgt eh..

Daddy Cool berkata...

Mak oii...berendam lagi...best2...jangan sampai kecut...! Rehatkan minda...jangan pikirkan fitnah orang itew...kita orang lawa dan hensem memang sering menjadi mangsa sedemikian...hehehehe

azza_irah berkata...

nurul iman ...
insyaallah iman..tkasih sb paham..sory la kl akak ter emo kat kelas akhir2 ni..semuanya begitu ketara kan..


BEiB ...
tkasih sebab jadi teman yang paling memahami. setiap bait kata ckgu mampu membuatb sy tenang sebenanrnya. tkasih sgt2..


13may...
tkasih..


Cikgu Mar ...
harapnya begitu lah kak..namun jika terlampau sgt..rs nak rebah juga sy..


catz_mafia ...
catz...tkasih kerana singgah disini. a'ah akak mengajar di penang. catz ckgu ya..


Bapak ...
tkasih bapak utk kata2 tu..tkasih..


azlanlin berkata...
ermm cikgu..tkasih atas ingtan..tkasih utk komen kali ni. sedang berusaha utk bangkit kembali..


Luth Textile ..
bz n penat luth..bukan sombong..sory ek kl trasa akak sombong..


ddy..
ehekkk....memang org lawa n ensem sering dijeleskan oleh org2 yang tak lawa dan tak ensem kan...hehee

..mana ilang..org byk nak cite..

kin hashim berkata...

nape azza? tabhakn hati, semoga azza sentiasa dikurniakan ketenangan hati dan perasaan...

azza_irah berkata...

kin...
tkasih atas ingatan dan sokongan...kin pun jaga diri baik2 ya.,..