Hati-hati yang berdetik..

29 Mac 2009

mari manjakan diri..

salam sejahtera untuk semua,


bosan sebenarnya. abg masih belum pulang dari Pulau Payar. terasa sangat pemergiannya kali ini. mgkin kerana hujan yang turun tanpa henti di sini buatkan hati menjadi sayu. bersantai sehingga lewat tengahari, sy mencapai hp dan terus mendail no seseorang. temujanji dibuat, sy bangun bersiap. jum kita manjakan diri...



satu terapi yang sungguh berkesan..


*masih dlm mood update entry2 lama..yang tertangguh dek kekangan..



..masih pening dengan ralat yang timbul secara tiba2, namun inilah namanya tugas. moga kan dapat diatasi dengan sedikit sokongan dan bantuan, perhatian dan kecaknaan yang berterusan..
terima kasih..


6 ulasan:

Yanmie berkata...

amboi..sonoknya gi buat facial yea...

BEiB berkata...

Biarlah facial yang mulus terbit dari hati yang tulus...
Pancaran wajah datang dari hati yang sucimurni..

*Wajah therapis tu iras wajah seseorang...hehehe

Suzi berkata...

best agaknya buat facial...segar lepas tu ke azza??saya ni tak pernah buat facial kat kedai hihihi...

nurul iman berkata...

kak..wat katne?kat "kak su" ke?

nurdaniella berkata...

salam azza, dah lama akak teringin buat facial nih.. huhu.. entah bila la kan tercapai agaknya...

azza_irah berkata...

Yanmie ...
sesekali manjakan diri..hehe

BEiB ...
sesungguhnya yang tergambar itulah yang tersirat dihati. moga semuanya terzahir jua biarpun agak terlewat...


Suzi ...
cubalah sekali suzi..
kita kat umah ni bukan rajin sgt kan nak jaga muka..main tempek je apa yg rs suka..hehee


nurul iman...
kat machang bubuk...
nak buat ngn Su...segan la depa duk pegang2 muka...ehehh..


nurdaniella ...
akak...kn beranikan diri..
utk kebaikan kita juga kak..
g la buat skali..akak akan rasa kelainannya..