Hati-hati yang berdetik..

2 Apr 2009

terima kasih..

salam sejahtera untuk semua..



tak tahu nak mula dari mana sebenarnya. fizikal dan mental sedikit terjejas, mgkin kepenatan dengan tugas2 seharian menyebabkan sy menyepi agak lama. terasa sangat nak aktif berblog seperti dulu, namun emosi agak melayang sedikit kerana tumpuan dan perhatian terpaksa dialihkan sepenuhnya pada amanah yang diberi. disebabkan sy sy masih baru dengan tugas ini, komitmen yang tinggi perlu diberikan agar tiada kesilapan atau ralat yang akan dikenalpasti. sy masih perlu belajar, banyak sebenarnya yang sy terpaksa belajar. moga dengan amanah ini sy akan menjadi lebih bertanggungjawab, komited, cekal, tekal dan semakin kuat semangat dan tidak mengenal erti putus asa.


terima kasih sgt kepada abg yang cukup memahami situasi sy kini. dengan segala perhatian dan kesabaran abg, sememangnya sy sgt bertuah.


terima kasih juga kepada semua teman yang sentiasa menolong dan memberi semangat baik di sekolah, yang jauh melalui panggilan telefon mahupun teman maya yang sentiasa bersama sy di saat sy memerlukan 'bahu' untuk bersandar bila keletihan..


utk cikgu kamal...jutaan terima kasih sy ucapkan diatas segala tunjuk ajar, pertolongan, kesetiaan sebagai seorang teman yang tidak pernah pudar. sy cukup2 hargai, kerana tanpa pertolongan anda sy tidak mampu untuk melakukannya seorang diri. cikgu kamal memang sifu sy dalam hal ini.


utk ustz shifa...jua jutaan terima kasih. menolong tanpa meminta balasan. susah payah bersama sy di sekolah sehingga lewat petang, jua waktu cuti semata2 untuk memastikan segalanya tersedia..berusaha itu dan ini, try n error dari segi teknikal sehingga berjaya.


kredit utk anda berdua, hanya Tuhan yang dapat membalasnya.


sy akan kembali menulis..sedikit masa lagi..insya allah..




..byk kenangan manis sewaktu cuti sekolah yang nak dikongsi, insyaallah..bila semuanya selesai nanti.
pasti kan sy abadikan setiap yang indah dan pahit itu di laman hati ini.
yang indah kan menemani perjalanan hidup agar lebih bersemangat, tabah dan kuat,
yang pahit kan dijadi sempadan agar perjalanan ini tidak terkeluar dari garis laluan..

..segala memory sewaktu cuti semakin kuat bertapak di hati..

20 ulasan:

- jinggo - berkata...

jadi orang pertama komen..
membaca N3 ni.
kerana itu dijanjikan TINDAKAN kita hari ini akan membuatkan KEPUTUSAN hari esok.

sebab itu sahaja formulanya.
komitmen.
semuga kita dipermudahkan...

cgu - saya akan buat kem untuk budak istemewa dari sekolah pendidikan khas kat kg pandan

ONE ZABA berkata...

jgn bersandar pada pokok mangga udah la. nanti digeget kerengga.

Tukang cerita berkata...

Salam kak...
Penat yer kak...
Samalah kita kak...
Kerja tak henti2.....
Hari cuti pun ke sekolah...

Tak per lah kan, kak...
Ini tugas dan amanah yg perlu dipikul....

:)

Eazy Izzuddin berkata...

akan ku tgg...
=)
kerinduan la akak dah lame x berblog....

Shifu67 berkata...

kawe pun nak tolong gak.... meh kawe tolong... hehehe

fateha berkata...

kak azza, all the best ya!!!
keep it up sis ;-)

azza_irah berkata...

- jinggo - ...

terima kasih atas ingatan, terima kasih utk komen.

cb melakukan sedaya mgkin ..belajar dan bertanya mana yang mengelirukan agar hasilnya nnti adalah yg terbaik.

cgu - sy pun teringin utk masuk ke kem cgu bersama anank istimewa sy. insya allah jika diizinkan dan ada rezki pasti kami smpai ke sana..

azza_irah berkata...

ckgu ONE...

hehhee..bersandar kat pokok toge...


nurul..
salma yang..mmg sedikit penat. banyak kan tugas yg menanti..cb buat tugas yg diamanah dengan sehabis baik..


Eazy Izzuddin...
miss u too yang...insya allah abih keje ni pasti akak menulis kembali..rindu sgt sbnrnya..

Rashid berkata...

salam azza,

ermm sibuk ek.. besele kan. Bila dah keje ni banyak pula rasanya nak dibuat.. Setiap hari ada je kerja menunggu. Surat tak abis-abis ada atas meja. Mesyuarat sana-sini.. rancang program itu ini.. incharge sana-sini..

Tapi rasanya seronok jugakan bila kita sibuk ni. Terasa masa itu terlalu berharga je. Cuma penat sikitle..

p/s - cuba juga utk cari ruang dan masa utk berblog dan baca blog kawan-kawan. kerna dah jadi sebahagian cara utk rehatkan minda..

zino berkata...

tice yg komitted.. semuga usaha membuahkan hsil.. amin

kakchik berkata...

Assalamualaikum azza,
memang letih aje bunyinya nada tulisan azza ni. begitulah adatnya bila memikul banyak tugas dan bertambah amanah yang baru.
kakchik doakan azza akan berjaya menjalankan amanah tersebut dengan sebaik mungkin, insya-Allah azza guru yang dedikasi.
tapi... jangan lupa untuk menjaga kesihatan dan kebahagiaan diri ya.

Keylee Daud berkata...

selamat bercuuti hujung mingguu :)

intan shaheera@ieyra berkata...

selamat berhujung minggu.....

Sufi Idany berkata...

salam sis.... rindu rasa kat kak azza ni.... ida faham kesibukan tugas, dgn tggjawab dan peranan baru menyekat rasa utk kita bercanda seperti dulu.... apapun ida rindu akak.... semoga semua yang terbaik utk akak.... :D

Tie berkata...

Salam Azza..

Lama tak dengar citer...harap2 okay...:-)

hazlin berkata...

salam azza,
manusia yg hebat akan sentiasa belajar...

Yanmie berkata...

akak jaga diri..bnykkan rehat tau!

Krasz bAtu berkata...

terima kasih jua
melawat blog saya..
hhehehee

BEiB berkata...

Dalam susahpayah ada sahabat yang sudi membantu.
Dalam suntuk waktu, tugas beres selesai.
Dalam letihpenat ada juga bahu yang boleh ditumpangi.

Beruntung punya ramai kenalan zahir dan maya...

章魚燒Steven berkata...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚