Hati-hati yang berdetik..

6 Jun 2009

9 happy years u've given me my dearest..

salam sejahtera untuk semua..


..bunga yang dihantar oleh nyonya tu kurang sekuntum...ada sapa-sapa jumpa ke..


sudah hampir sebulan 13 mei berlalu. namun baru hari ini sy berkesempatan dan berpeluang untuk menulis entry ini setelah sekian lama laman hati ini sunyi. rindu nak berblogging seperti dulu, namun bak kata seorang teman...dahulukan yang penting..komitmen mengikut priority, jika bukan keutamaan...letaklah ditepi dulu. selesai segala yang penting..jika masa terluang, barulah kita jenguk sesuatu yang telah kita simpan ditepi itu....pasti semuanya akan berjalan lancar.

13 mei sememangnya bermakna kepada sy dan tentu sekali abg. kebetulannya tarikh ini sy harus ke pangkor berkursus dan abg jua baru kembali dari tempat yang sama setelah selesai tugasnya memberi kursus disana.

setiap kali tiba tarikh ini, sy pasti teringat pertanyaan seorang teman sewaktu zaman belajar dulu...

..' 13 mei dan 13 january...korang berpakat ke pilih tarikh beranak?..'


...ehehee..itulah namanya kebetulan dan itulah takdir..
alhamdulillah, sudah 9 tahun kebahagiaan ini sy kecapi. syukur di atas segala anugerah yang tidak terhingga. pelengkap perjalanan hidup sy pastinya..



..pilihan abg..celebrate bday nya hanya di warung .. Juru..semata-mata kerana Ketam Istimewa Paksu...

..jauh di sudut hati doa sentiasa sy titipkan agar segala yang terbaik untuk abg. diberi segala kekuatan, semangat, kekentalan, kejituan, kesihatan, ketenangan dan ketenteraman hati yang berpanjangan. terima kasih kerana menerima segala kekurangan dan kelemahan sy.





..sentiasa berdoa agar menjadi yang terbaik juga...
utk semua insan yang...
dekat/jauh..
rapat/renggang
pernah...
telah...
sedang...
akan hadir...
sepanjang perjalanan hidup ini..



15 ulasan:

s h u berkata...

shu amat merindui akak.
sememangnya pentingkan apa mengikut keutamaaan.
selama akak tiada di ruang ini, banyak peristiwa yang mengajar shu erti kehidupan.

miss u kak ;)
[ teringin nk jumpa ]

azza_irah berkata...

shu..
miss u too..
smthing happen ke dik..
sedia mendengar...

jaga diri baik2 ye..

intan shaheera@ieyra berkata...

slamat kembali.....
lama tol akak hilang ek...
moga terus sukses n hepy bersama abg dan anak2.......
p/s untuk akak lak teruskan menjadi pendidik untuk negara,bangsa,dan agama.hahahaahah
doa drpd ieyra sentiasa mengiringi kehidupan akak....amin...

kin hashim berkata...

hepi belated b'day utk cik abe azza :).

s h u berkata...

boleh je kalau akak nk su ambik gambo. meh ambik sesi outdoor kat kuala besut.

bila akak balik kelate oyaklah. leh jumpa akak..

baru balik ambik gambo ni.. nak edit edit.. pastu esk nk g cuci gambo.

lagipun mlm ni nk g antar gambo kat umah pengantin. by hand

ONE ZABA berkata...

selamat semuanya!!!

azlanlin berkata...

Semoga berbahagia hingga ke akir hayat. Dugaan ombak dan ribut senantiasa wujud dalam melayari bahtera di lautan luas.

Cekal dan satu hati akan menguatkan proses pelayaran... Insyaallah..

ustazah dyLLa berkata...

mudah2an ALLAH merahmati, memberkati, murahkan rezqi kpd akak n abe...insya'ALLAH...

p/s: doa2kan laa supaya sy cpt bertemu jdoh...tq

miss u

Tukang cerita berkata...

kak azza..
semoga berbahagia sntiasa..
:)

BEiB berkata...

Betul kata teman tu..
utamakan priority...
moga keintiman memanjangkan kerukunan..
Selamat ber aniversary..
p/s Untuk blogger lain:
jangan JELES...

nurul iman berkata...

phewit~..sweet nye...")

Sufi Idany berkata...

org rasa dh wat komen kat entry ni....wish beday abe khrol... ilang ke? tk kesah laa.... smoga bahagia itu dalam dakapan kalian berdua....

azza_irah berkata...

ieyra..
tkasih byk2 sb sellau bg sokongan kat akak...

kin..
tq so much.. :)

shu..
akak nak bg gambo suh shu edit ni..buleh tak..

ckgu 1..
tq so much..

azlanlin..
tkasih..doa juga mengiringi anda mg tenang dan sejahtera selalu..

ustzh dylla..
insya allah..jodoh kita mmg ditentukan kan..
akak doakan..

nurul..
tkasih..
utk nurul juga..

azza_irah berkata...

cikgu Beib..
kadangkala JELES mengeratkan hubungan, meningkat persefahaman, mengutuhkan ikatan..

selamat btugas dengan penuh komited utk ckgu..
sy kagumi anda..

azza_irah berkata...

nuruliman..
kawen cepat2..

idany..
tu entry bawah yang..akak masukkan sket je sb tgh kursus kat pangkor waktu tu..ni n3 yg sebeno nya..hehee