Hati-hati yang berdetik..

17 Jun 2009

..ni akak sedetikhati.blogspot ke..

salam sejahtera untuk semua..


Lokasi : Kedai Batik Abg Man, Wakaf Che Yeh
Tarikh : 11 Jun 2009
Masa : 01 pagi...


assalamualaikum...ni akak sedetikhati.blogspot ke..

ehh..iya...wa'alaikumussalam wrt..sapa eh..

ni kak azza kan..tadi tu abg khairul kan..

a'ah...alaaa...sapa ni..blogger ke..
dia tersengeh-sengeh dengan seorang gadis manis disisi..


sy nik ..infinity.blogspot...

laaaa...sory akak tak cam...ni sapa..makwe ek..

ehhe..ni isteri sy..baru 2 hari kawen..

wahhhhh...selamat pengantin baru...


tak sangka kunjungan wajib sy ke WCY (pastinya ke Kedai Batik Abg Man) setiap kali pulang ke kampung, kali ini menemu dan mengikat ukhwah dengan seorang adik blogger yang begitu mesra menyapa sy di dunia maya. bermula detik itu, kemesraan mula terjalin. tak sangka yang Nik mengecam sy dan pastinya Nik terlebih dahulu mengecam abg. terima kasih kerana menegur akak ya..

berseri-seri wajah pengantin baru. tahniah akak dan abg ucapkan. semoga bahtera yang baru dilayari kan kental dan tekal menempuh badai...tambah2 duduk berjauhan dipisahkan oleh Laut China Selatan. kuatkan hati tau Nik..jangan mudah tergoda.

kali ini Abg Man Tokei Batik yang jadi cameraman. berlatarbelakangkan lukisan indah batik tempatan, kami merakam kenangan untuk diabadikan. moga pertemuan kali ini akan membawa kepada pertemuan lain di masa hadapan. kredit utk Abg Man kerana begitu sporting melayan karenah 'memilih' sy yg agak cerewet..ehekss...


..si biru muda dan kuning ceria sang batik yang telah bertukar milik..



..pulang ke kampung halaman memang menggamit memori..
..sy merindui ketenangan lalu...

10 ulasan:

AiE bAhRi berkata...

kak,,
seronoknya ada yang kenal..boleh jalinkan ukhwah..

semoga ukhwah yang terjalin akan berkekalan selamanya..

azza berkata...

aie..
itu la aie..
akak pun tak sangka nik boleh datang n tego akak begitu..terkejut. boleh pulak dia cam..hehe

Luth Textile berkata...

org fofular.. mmg macamtu kak..
hahaha..
kak, tilam,toto, kerepek 1..eh, jeruk skali yer..

Cikgooden (Selumbar Emas). berkata...

saya pun nak tanya gak..ni kak azza sedetik hati ke?..saya selalu masuk blog akak dan baca senyap2...he he he

ILA berkata...

Kurang pasti pula...
bila kita berselisih nanti..tersedar tak wajah masing2.lantas dpt memberanikan diri utk myapa antara satu sama lain.mungkin kah???
AARRRRHHHHHH!!!ENTAH BILA NAK JADI KENYATAAN!!!heheheh

Salam buat sahabat maya ku..
Semoga dirimu dlm keadaan ceria selalu.Muuuuahhhhhhhhhhh!!!

ONE ZABA berkata...

betapa sempitnya dunia ni.

Sufi Idany berkata...

huhhuhu nak nangis bleh tk? sbb tk jumpa akak balik ritu.... uwwwaaa..... apapun ukhuwah ini seteguh ketapang dan serimbun dedaun yang memayungi..

kecikkan bumi ni.... seluas alam maya WCY juga tempat bertemu.... :D ngeeee

Sufi Idany berkata...

nak tmbh sket lagi.... bukan nik je bleh cam akak ni.... rasa nye sumer org bleh cam kot.... akak kan cantik manis... ada lak tahi lalat yang atas bibir tu...fuuhhhhh kekal lam ingatan kak

Daddy Cool berkata...

Fuh....fofular gitew! Cayalah!

mountdweller berkata...

Salam Azza

Dokan Azza dan Abang sihat dan gembira selalu.

Satu detik yang terharu bila bloggers bertentang matakan?

Selamat Pengantin baru juga untuk Nik dan isteri.