Hati-hati yang berdetik..

17 Okt 2009

Kau Bukan Milik ku..

Salam sejahtera untuk semua...



setiap orang punya impian dan harapan.
kadangkala impian kita terlalu tinggi menggapai awan...
namun kita tak sedar galah di tangan sejengkal cuma ..
kadangkala juga peluang dan ruang wujud dan ada di depan mata..
tapi kita tak tahu menghargai dan merebut apa yang tersedia..
tak nak menghargai apa yang diberi..


sudahnya..kita hanya menggigit jari..
terlepas segala peluang juga mungkin satu hadiah yang hanya hadir sekali..

sebak di hati memendam rasa terkilan..
tak mampu lagi bersuara apatah lagi bertentang mata..
bukan sengaja mencipta ruang dan meluaskan jurang..
tapi dirasa itulah jalan terbaik yang terdaya sehingga saat ini..


.

.

.



sgt sadis bunyi nya..
hingga kini masih tidak dapat menghilangkan ia dari minda dan jiwa ini..
seakan sudah sebati meresap keelokan rupa parasnya...
sungguh-sungguh sy inginkan dia....


sy hanya terlewat sehari untuk memilikinya..
sy tahu dia kini hebat menyaluti insan lain..


tak guna menyesal..
sy tidak cukup yakin dan tidak cukup berusaha sewaktu dia di depan mata..
sy tidak cukup yakin yg sy akan nampak comei dan kiut apabila bergandingan dengannya..
akhirnya kini..
sy terkilan sendiri...

kembali padaNya..
Dia Pengatur Terbaik utk setiap kejadian..

.
.
.
.
.
.
.
.









Azza : redha..
.. taknak terkilan lagi..



7 ulasan:

Issey berkata...

Pandang ke hadapan..yg lps biarkan berlalu.

azza_irah berkata...

isey..
mmg tk pandang belakang..takuttt.. hehee..

apa pun tq..
tq utk komen..
tq sb jd 'kelawar'...hehhee..

ashley berkata...

azza,
ni kerana tak dapat memiliki tudung tu ke....
ishhhhh budak nih!!!
ha ha ha

azza_irah berkata...

kak hida...
ekekeekkeee..
jangan mareee...nnti kedut2 di mateee....hehee..
sayang akak sokmo..

Kamsiah berkata...

apa yg dicantik dipakai org
tak semestinya sesuai dibadan kita,kan...

azza_irah berkata...

kak kam..
iskkk...cb nak positif pk macam akak..takleh la...hati terkenang mulut tersebut...laju je rasanya nak drve g cari lagi kat tmpat lain..hehee..

BEiB berkata...

hati terkenang
mulut tersebut
drive je g cari....
moga segala y terbuku...
lepas bebas..