Hati-hati yang berdetik..

5 Nov 2010

Perjalanan Himpunan Pengalaman : Ku Cabar Kelesuan..

Salam..

Jum..
kita berusaha untuk diri.. :))


Kembali mencari diri..mendekati alam..
mencari sesuatu yang telah lama hilang dari diri..
sesekali mencabar diri..mengikut rentak waktu..menyusuri alur berliku..
sesekali mencabar diri..menguji kuatnya hati..mengetuk kekuatan emosi..




Dia tahu kuatnya kita..
Dia tahu lemahnya kita..
Dia sekadar memberi..
Terserah kita bagaimana merealisasi..




Langkah disusun hati berirama..
Selari segala mengikut fitrah..
Pasti termakbul harapan sukma..
Berteras jujur impian terarah..





....diamku sebenarnya sukar..
muhasabah hati mencari letakduduk diri..
..sukarnya menggenggam sekeping hati..


6 ulasan:

ONE ZABA berkata...

bukan sahaja nak menggenggam...nak mencuit hati pun payah sebenarnya. tapi kalau hati masak kicap ok je la.

azza_irah berkata...

cikgu One..
kehkehh...ada org nk kena dushhh...
hati ayam la besss...hati org takde makna..sorang ada se je hati..dokleh bagi2...hehe...

Kamsiah berkata...

kemana berkelana kali ni?
adakah rajuk hati masih berbekas...

azza_irah berkata...

Kamsiah ..
rajuk masih bersisa...tapi hidup tetap kena ceria dan semangat kan kak...
hehe..
bes nya akak g jalan2 pulau semalam..
azza gak la terperuk di umah tak ke mana2...abg pun takde...bertugas...isk..sungguh bosan..

Eazy Izzuddin berkata...

beshnye akak.....


Entry Baru:
*CONTEST- MISS LOLLY'S | BIRTHDAY*

ummu berkata...

salam Azza
bestnya tengok pictures kat entry ni
rasa nak terbang juga ke puncak sana
tq ya Azza sudi add blog ummu.