Hati-hati yang berdetik..

28 Ogo 2008

dekat di hati..

salam merdeka...
sejauh mana kita pergi, kita tetap menatap bulan yang sama..
selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke 51.
sy bangga jd anak malaysia..

salam ramadhan..
muhasabah hatii mencari keredhaan..
menilik diri penuh penginsafan..
salam ramadhan buat teman
moga diberkati amalan seharian..


sy akan bercuti bebrapa hari...
sy akan balik ke kampung di kelantan..melunas janji pada ibu, melerai rindu pada anak buah, memohon restu dari tok dan nenek yang akan berangkat menunaikan umrah. sy ingin berehat..setelah minda dan hati sy begitu penat sebenarnya sejak pulang dari bercuti dari KL..
moga kembalinya sy ke kampung halaman pada esok hari mampu menyuntik semangat dan menyemai benih keriangan di hati sy yang terasa beransur mati sekarang..

doakan sy selamat sampai ke kampung esok hari...

19 ulasan:

~Cinta Milo Ais~ berkata...

selamat balik kg kak azza....semaoga selamat pergi dan selamat kembali :D

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

tq jengah rumah kite hehe..

wah baguslah ayat hehe..

cikgooden berkata...

suruh tok laki demo bawok keta molek molek dih..kawe doa selamat sapa dih.

cybernetics mind berkata...

selamat menunaikan ibadat puasa.....drive safely, ingatlah yg tersayang ----->mcm iklan ler pulok

CM br balik umrah....u can get some tips from my blog....sharing is caring :)

kin hashim berkata...

semoga selamat semenya... amiin...

aNgRiAni berkata...

salalm kemerdekaaan
dan
selamat menyambut bulan ramadhan azza

muaahhhhsssss

Kak Lady berkata...

Salam Merdeka dari akak & SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN...semoga akan ceria bersama keluarga ketika menyambut 1 Ramadhan ni...

Akak berkata...

Salam Azza...

Selalamt menyambut KEMERDEKAAN yg ke 51 & selamat berpuasa..

ku tak sempurna berkata...

salam kemerdekaan dam salam Ramadhan

Nurmala berkata...

MERDEKA!!MERDEKA!!MERDEKA!!

Mak Su berkata...

selamat menyambut puasa

ras-adieza berkata...

azza

selamat pulang, salam kemerdekaan, salam ramadhan. Jangan lupa sain otograf akak nanti, pastu pulangkan balik ek.

Shais berkata...

salam perkenalan,

salam kemerdekaan dan selamat berpuasa

Rashid berkata...

salam

baik baik di jalanan azza. moga selamat sampai dengan selamat...

JANGAN SEDIH..

suara berkata...

Salam azza...

Wah... balik kg erk. Su balik minggu depan. Saja nak ambik peluang berbuka dgn keluarga.

Azza... jangan biarkan hati mati. Kalau rasa macam hati tu nak mati jugak, mohonlah pada Allah supaya ditukar dgn hati yang baru. :)

Ramadhan adalah bulan penuh keberkatan... Jangan biarkan ia berlalu begitu saja. Hidup kita sementara, rebutlah peluang ini utk mencari bekal yang mampu membantu kita tersenyum di alam yg kekal. (Seruan dan ingatan utk diri Su jugak ni...)

Salam sayang...

bozzobattousai berkata...

salam singgah dan salam ramadhan bozzo ucapkan...
semoga slamat pergi dan slamat kembali...

SaDi berkata...

Selamat berpuasa!!!!

Kak Long berkata...

selamat menjalani ibadah puasa.

TokMa berkata...

Salam azza!
Wah wah!!! balik kampung ngan baju merah ye makngah!..tambah comer mu tokmo nengok nuuh!..!

Azza jgn merajuk dan marah kat tokmo ni..berpindah opis tau2 ajelah. 2 minggu pun tak kan settle gak.