Hati-hati yang berdetik..

17 Jan 2009

ddy, jue, lia, jie..

terima kasih utk ddy, jue dan lia dan jie..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hadiah dari ddy dan jue smpai arini. pagi2 sampai ke sekolah tengok ada bungkusan atas meja. tkaseh sangat2 ... hadiah mereka dalam satu bungkusan sebab ddy n jue satu skolah..hehee..

utk ddy..tkaseh kerana jadi kwn yang baik pd org..

utk jue..tkaseh atas ingatan..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dari alia...

terima kasih lia...sangat comei bungkusan itu..nnti leh la akak isi syiling dalam beg kiut itu dan catatkan note2 penting ye...hehee
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
dari jie...

terima kasih jie..ini hadiah dari Batu Pahat, Johor..oleh kwn cyber sy bertahun lama dulu..dulu jie pun ada blog..kini dah berkubur.. terima kasih kerana minta adik berusaha hantar ke sekolah aku ek jie..hargai sgt2.

utk semua...terima kasih di atas jalinan indah ini..

kejujuran penting dalam persahabatan..

jika hari ini jawapan anda A...jangan lah esok ia menjadi B..

susah utk kita miliki A dan B serentak...maka sebab itulah wujudnya pilihan...A atau B..

6 ulasan:

zino berkata...

macam macam tu... itu lah makna persahabatan... saling ingat mengingati..

ONE ZABA berkata...

hui....macam raya posa gak ni... sebulan sambut hari jadi. kalau tak de tempat nak simpan hadiah tu, atas gunung ni banyak lagi ruang.

aliadijamina berkata...

sama-sama kasih.... ceria ceria selalu...

Daddy Cool berkata...

Malunyer....

BEiB berkata...

Memang A dan B adalah pilihan.
kadang-kadang kita sendiri keliru.
Either or...neither nor..

azza_irah berkata...

zino...
iya..indahkan bila trasa diri diingati..


ONE ZABA berkata...
ekekek...lebih dr raya pose..smpai krismas ujung tahun...hehee


aliadijamina ...
tq lia...sebab baik ngn akak...


ddy ...
eless....


BEiB ...
A dan B ..dua2 adalah pilihan..?
bagus lah kl begitu..btuah..