Hati-hati yang berdetik..

8 Mac 2009

menghilang....





...ke mana destinasi sy hari ini....





Sometimes, GOD breaks our spirit to save our soul,

sometimes, HE breaks our heart to make us whole.

sometimes, GOD sends us pain so we can be stronger.

sometimes, HE send us failure so we can be humble.

sometimes, GOD sends us illness so that we take better care of ourselves.

sometimes, HE takes everything away from us so we can learn the 'value'

of everything HE gave us..












..moga semangat dan kekentalan hati takkan luntur..

12 ulasan:

Sufi Idany berkata...

wah...wah makin canggih ni tk terikut ida.... :D akak mana destinasi ri ni..... amboi tinggal ida sorg2 ek ri ni.... :D apapun semoga Allah kukuhkan akan dengan kekentalan jiwa dan hati, semoga akak tidak mudah rebah tatkala ombak membadai masa, semoga akak tidak kalah pada terjahan fitnah dunia, semoga semua yang terbaik dari DIA untuk akak dan kehidupan seluruhnya....

Ari ni destinasi untuk -dia- ke?

Cinta itu hadir tanpa syarat kak.... kdg2 terasa indahnya rasa ini sekali pun perit membentanginya. :D

** sorry sis wat karangan kat komen u ni....**

kakchik berkata...

salam azza.

hari ni gi shopping... hehehe

tak pun gi main air kat pantai, berkelah dgn suami

atau... bermalasan saja kat rumah...

atau... apa-apa je

ummu_hanis berkata...

sungguh bermakna kata kata hitu. tapi jeles ler tengok die bleh gerak gerak. sungguh canggih wokay. hihihi. semoga gumbira di hari cuti.

Shifu67 berkata...

gi shoping beli kasut utk tambah koleksi senjata sepak anjing ke.... hehehe

♥miss zaza♥ berkata...

kakak!
mau ke mana tu?
hehehe
lama x singgah
rindu sama akak ;P


have a nice day akak =)

Tukang cerita berkata...

akak pi manaaaaaaaaaaaaaaaaa?????
tak ajak punnnnnn......
huhuhuhuuuuu
~merajuk!~

zino berkata...

salam maulidulrasul.. dan selamat bercuti.. bunyi macam nak jalan2 je tu..

Sufi Idany berkata...

ni btul2 menghilang ni.....

ieyra berkata...

kak azza nak kemana tu???????nak ikut boleh??hehehehe

UnGu VioLeT berkata...

salam maulidur rasul kak.. moga sama2 memperbanyak selawat ke atas nabi junjungan mulia ini..

Rashid berkata...

Azza,
Sesuatu yang berlaku penuh dengan hikmah yang tersurat dan tersirat..

Moga azza sentiasa beroleh kekuatan dan ketenangan biar apapun cabaran dan hambatan yang datang..

Suatu tika kala malam, suka mencari dan merenung bintang-bintang.. mencari erti sebuah kehidupan dan perjalanan diri..

BEiB berkata...

GOD...
makes..
breaks...
takes....
HE does whatever HE likes because HE is GOD...
We?
We are only human.
Uncomparable..
*kental terletak pada minda.