Hati-hati yang berdetik..

27 Nov 2008

semangat abang di Wang Burmah..

alhamdulillah..abg dah balik dari Gua Wang Burmah, Perlis. seperti biasa..pastinya ada. kali ni sehelai baby t-shirt berwarna biru. Biru..? sy tak bertanya kenapa biru tapi jawapan abg dah memuaskan hati sy..

kerana.. biru itu lembut sgt..

warna memang satu pilihan..pelbagai warna boleh membuatkan kita tampak berbeza. contohnya..merah dan oren adalah pasti...hikss..
sy suka baby T itu..rasa sgt comei...terima kasih..saiz m..hehehe..sy dalam proses utk kembali dapatkan saiz S...boleh ke nak jd seperti 8 tahun dulu...adehh. .




sekadar berkongsi pengalaman dan semangat abang..





kristal yang terbentuk memakan masa beribu tahun..



sengaja pacat dibiarkan menghisap darah kotor di bahagian bisul di betis salah seorang jurulatih..

semoga ahad nanti Yong Belar, Cameron memberi satu lagi cabaran hebat bg abg.....

22 ulasan:

acu berkata...

adui...boleh dia tahan ngan pacat tu!tp ok gak,dia hisap darah kotor yg ada kat situ kot

azza_irah berkata...

acu..
a'ah...selalu mmg diorg buat gini..saja biarkan..kl kita dah lmpat2 ni..heheh

@LiYaNNuaR berkata...

tengok aje pacat... teringat pulak zaman ber Rakan Muda Rekreasi di Sg Siput dolu2... dalam kasut pun sempat dia menyelinappp... geram punya pasal... mintak secubit garam... nyahhhhh... mati di situ... darah sya dan darah *pacat bercampuran... pengalaman ngeri gitu... mujur tak lintahhhh... aihhhh... gelikkkk..

cendawanintim berkata...

lalinggggggg, besonyer pacat tu..

Monkey D Luffy berkata...

bestnyer

Zam berkata...

yes....akhirnye org yang tak suke kale biru dapat baju kele biru.... hehehehe...emmm...biru tu lembut...yes ana setuju pendapat abang ante tu.... yabedabidu.... pakai...jgn tak pakai baju tu... emmm...jgn mare... hanya satu gurauan jerr..

farah amoi berkata...

wahhh...dulu saya suka bab-bab masuk gua ...panjat bukit nih
dulu kami ada ler panjat bukit marak tuuu...
utk jaga stamina je

ehh...ehh...azza.. sapa org kelantan ni???

mountdweller berkata...

azza,

Memang di kawasan camaron hightland banyak gunung yang mencabar dan terdekat ialah gunung berembun.

Yong yap, Yong Blar dan korbu di satu banjaran dan satu lagi gunung camah. Uncle pernah sampai ke situ.

Kawan uncle dan anak saudaranya pernah hilang di kawasan itu. Dia ni dah tua, bekas askar pencen.

Kirim salam kat abang azza.. Assalamu alaikum.

μάγά berkata...

seronoknya berada di antara rupa-rupa kekuasaan Allah... Tanda2 kebesarannya...

Cantik kristal tu besar.. tapi untuk jadi sebegitu, mengambil masa bertahun lamanya.

Maya pernah tgk yg yg kat gua kelam 1 tu jer lah.. belum pernah lagi sebesar itu..

hehehe... besarnya pacat.. kalau maya dah lari x cukup kaki.. apatah lagi lintah..

Semoga perjalanan akan datang juga dapat memberikan kepuasan dan seribu makna dalam hidup..

comel pemberian tu :P

HABIHA69 berkata...

ha..ha..ha..cameron saya dah gi..cikgu..tpi..hik..hik..setakat mount brinchang je lah..yag lain dah tak larat sebab saiz makin ke arah xxL...apa pun moga cikgu & abang selamat...gembira dan ceria-ceria selalu..macam cannel ASTRO CERIA tu le...Tabiks Cikgu.

Kamsiah berkata...

Azza,akak rasa nak menjerit tgk pacat melekat kat betis t..eii geli..

Yanmie berkata...

eee...gelinya tgk pacat tu siap hisap drh kt bisul tu..

azza_irah berkata...

liyan..
hehe..mmg kalau org tak biasa boleh melompat dibuatnya..

laling..
nak ke..ekeke

monkey..
pengalaman..

zam..
waaa...saje...hehee
tapi terima sedaanya pemberian org..org dah beli kita pakai la kan..hehe

farah..
bukit marak d kelate ye..
sapa org kelate..?..kita la..hikss...nyamar je jd org penang ni..

azza_irah berkata...

salam uncle..
gunung berembun, yong yap, camah dan korbu abg dah naik...yong blar pun..ni dah kali k berapa..tapi minat kan..memang penah ada org hilang..kena hati2 lah kan..

insya allah azza akan smpai kan..


maya..
memnag cantik sgt tgk kristal tu kan..akak pun tengok gua kelam je..tak lah sbesar kat wang burmah ni..

cikgu habiha..
ehehee..saiz tu adat lah ..kita ni makin lama makin berubah..hehe..
channel astro?...waaa..baca ke..hehee

kak kam..
eheheh..sama la kak...tapi dorang ni suka2 amik letak kat betis..

yanmie...
eeeeiiii...hehee

CT Delima berkata...

eeeeeeeee..gelinya..dah meremang semua bulu roma ku ini..macam ada kat kaki sendiri..tolonggggg !!

azza_irah berkata...

ct..
ekekek...tu tgk kat betis apa tuhhh...eeeiiii...hehee

kakchik berkata...

sukanya kalau masih dapat ikuti aktiviti luar macam tu.
agaknya sebab tu suami azza suka buat kerja dia sebab seronok walaupun letih.
dekat dengan alam moga-moga akan lebih mendekatkan kita kepada Allah.
kali terakhir ikuti aktiviti sebegini (jungle trekking) lebih kurang 6 tahun lalu... lama kan.
kakchik suka juga aktiviti lasak ni... tapi sekarang senamrobik hari-hari pun ok.

ILA berkata...

Wahhhh..sgat shuuukaaa okeyyyy!!Adventuresssss sungguhhhhh!!!
Errr..Abg Azza kerja as co-ordinate bnda ni semua keeeerrrr??
uii..ila teringin benorrr nak buat bnda2 ni semua.selagi masih ada kudrat.10 tahun lagi belum tentu..al-maklum..kita ni pompuan..huhukk~~

reena berkata...

huwaaaa.....takut tgk pacat.....

Redynne berkata...

mmmmmmm..
kiut je pacat yg tgh mkn tu ye... hehehe..

Kat kg dulu klu masa carik pucuk paku, sepupu ren siap pakai but getah hitam yg tinggi paras lutut sbb takutkn pacat sgt.. siap bungkus & ikat plastik lagi kat atas but tu supaya x b'lubang.. hehehe.. Tapi nmpknya darah redynne mcm pahit..sbb tu pacat x hingin kot.. :D

Redynne berkata...

lupa laks.. baju biru tu pun kiut jugak.. romantic je biru tu kn..azza? :D

Rashid berkata...

Terasa juga nak menyorok dlm gua tu.. dah lama tak pergi. Masa budak-budak dulu ada la.

Pacat? rindunya.. terasa nak 'gigit'jer sebab ia cute. hehe.

p/s - nampak romantik jer pacat tu.