Hati-hati yang berdetik..

21 Nov 2008

terlakar indah bersama Cek Lala yang manis..

pertemuan seribu erti..
dari tempahan kek keladi...membawa kepada pertemuan empat mata..
mcD Autocity, Juru...

rasanya tak perlu sy coretkan bagaimana kronologi pertemuan kami kerana cek Lala telah postkan entrynya disini.. dan disini...siap entry khas utk kek keladi..hikss..
yang pasti ianya melakar kenangan indah buat sy, Lala dan dua anak comei nya...
seperti panggilan sy kepadanya..cek lala yang manis...mmg manis...
suka sgt tengok matanya...galak dan bercahaya...heheee..

pelukan erat sebaik keluar dari kereta masih terasa sehingga kini..
seperti kata La dalam entrynya...seolah kami dah kenal lama..
sejam dirasa cepat berlalu keran La perlu balik ke office utk kembali sambung bekerja..
sy bercuti ye..hikss..

pastinya sy akan mengulangi pertemuan ini..
sy nak ajak La ke rumah kak kam...dah lama sy dan kak kam merancang tetapi asyik tertangguh kerana kesibukan jadual abg sy dan abg kak kam..
tadi terpikir sewaktu balik dr mcD..rasanya boleh kut La...?...kak kam bagaimana..?


kereta sy dan kereta La parking bersebelahan...kebetulan..

see...azza di bonet kereta sy..


bergambar tengah panas...


sy follow La keluar dari Autocity..


sempat je cik adik ni snap gambar..


hadiah dari La utk sedetikhati..tkaseh..



inilah gambar kek yg telah dipotong oleh La...ada dibuat entry khas...hiksss..



dan...jeng jeng...
saja tadi tak tunjuk kat La...
hiksss...
akak memang fil bab jalan..
kredit utk abg dan kak nor yg melukis peta ke mcD Autocity utk sy...hehee..


sy pasti mengulangi pertemuan ini...

29 ulasan:

mommy otai berkata...

totap terliur akan kek itew...uwaaaa

Yanmie berkata...

waaa...bestnye..cantiklah cik lala tu kan??..

yg best tu..tang kek..tak tahan nk nengok..huhuhu..bak sikit...

kakchik berkata...

azza,

sedapnya jumpa cik lala
sedapnya kek keladi yang azza
sedapnya kalau azza dok dekat,
boleh kakchik tempah
keluarga kakchik semua suka makan kek keladi
tapi takde sorang pun yang pandai buat...

azza_irah berkata...

farah..
haipppp....makin chubby pp tuh...

yanmie..
cek lala mmg comei sgt..mata galak...hehee

kakchik..
raya aji..surprise 4u...

mommy otai berkata...

SURPRISE TUK K.CHIK JE KE..TK ACI LAA..UWAAAAA

μάγά berkata...

alhamdulillah.. satu lagi pertemuan ye...

comel nya kek keladi tu..

::CeK LaLa:: berkata...

Akakkkkkkkk!!
nnt kita jmp lagi ehhh...
blh ade kalo nak jmp k.Kam tu..
La pon xpenah jenguk teratak dia lagi...
Sume org terliyur tgk kek tu kan kak??
Kalo ade org ngidam, cane eh kak?
nak bagi ke...
hahahhaha!!

azza_irah berkata...

farah yang...
bucuk2...mmuahss...akak g paka akak bawak..

maya..
yup..cukup indah..
sumel..?..ekekek..

cek lala..
uiksss....peknen ke..ekeke

nnti kita set psl umah kak kam tuh..

Rashid berkata...

eeeeee mesranyer... terjeles i. hehe

cendawanintim berkata...

wahhhhhh, syioknyer laling jumpa blogger cik lala tu kan...

tu la, kalu dekat mesti dah tempah kek tuh..huhuhuhuhu..

acu berkata...

azza...sedapnyer tengok kek tu.bila nak merasa ni????kat kl kat mana nak cari ha????

Daddy Cool berkata...

Adeh...teman tak tahan dah nengok kek tuh...kecor dah nie!

Mohd Ariff Yaakub berkata...

esok pi tesco.. nak beli aiskrim keladi..

iina berkata...

azza

patut ler senyap cuti-cuti malaysia ye.. seronok bertemu sahabat masa cuti nie kan..

apa pun selamat bercuti dan selamat bertemu teman-teman lama

Sufi Idany berkata...

wa...akak dpt adiah ek...cik lala bagi ke.... besh nya... akak.... nak kek keladi.... yummy....

zino berkata...

seronok nya dapat berjumpa... kek tu nampak sedap hehe

Monkey D Luffy berkata...

kek tu nampak sedap... mengidam plak

UnGu VioLeT berkata...

akak, mar ade really special award untuk akak tau!! penat, berpeluh2 mar buat tau!! nak angkut kat sni.. tak laratla kak.. so, akak dtg ambik tau!! cyg dr mar..

Papa-Itam berkata...

kami boikot!!!!!
nak kek auntie azza...
kakak ngan adik nakkkkkkkkkkkkkk...
maaf azza bukan kami tau...tapi anak2

reena berkata...

sis, post lerrr...kek tuh ciket kat kite....lapooo nengok...hehe

azza_irah berkata...

cikgu rashid..
i pun jeles...hikss..

laing...
tggguuuu....kita jmpa nya insya allah..

acu..
cb lah cari kat sana ...ada kut..

dddy...
sile set masa n tempat anda ke BM nih...azza n cek alla nunggu..

ariff..
ermm..mekaseh ingt nak ke sini..

iina..
masa yg ada byk abihkan ngn huby sb dia bz...asal tlaung pasti ada ke aktviti...iina sehat ke..lama tak jengah blog iina..

idany..
balik raya aji nnti ek..

zino..
nak tempah..? hikss..

monkey..
aikss..kapten pun suka kek ke..

papa..
adikk kakakkk...waaaa....dera auntie yekkk..

reena..
yang..psssttt...takleh posto yang,...

su berkata...

sdpnye kek itteww..huhu..


kak,nanti sudi2 la pulak jumpe su ye!ihiks!

azza_irah berkata...

su...
buleh je...meh..

Kamsiah berkata...

boleh sgt2 azza...nak tunggu abg kita tu free..tah bila,berjanggut dulu la kut hehe...cuma bgtau awal2 ya...leh la akak knl2 lala yg cute tu...

azza_irah berkata...

kaka kam..
beres...nnti kita set time..

BEiB berkata...

thats the wonder of internet and the beauty of blogging...

u sow what u seed..
u get to know
and u realised that u need..

many happy moments with blogger friends to be cherished...
azza...ur one of them..

azza_irah berkata...

cikgu beib..
tkaseh utk semuanya..

@LiYaNNuaR berkata...

haruslah bjumpa yek... sya nak kek cokolat, buleh... hehehe... seronok tgk kalian begitu mesra.. bestnya! bila lagi nak bgambar bdua ni kak?? nak peluk akak jugakkkks... ngeh ngeh ngeh..

azza_irah berkata...

lyan..
td polk2 ngn kak mala...hehee