Hati-hati yang berdetik..

16 Feb 2009

masih ada lagi..

salam..

entry ini khusus utk seorang sahabat yang jauh beratus batu dari sy. mengenali beliau secara maya melalui blog seorang teman lain membawa kepada ikatan yang indah dan bermakna. titian kasih yang dibina oleh beliau sememangnya membuatkan sy rasa terharu. tercuit hati sy. semakin lama mengenalinya, semakin terhibur rasa hati ini. melewati blog beliau menjadikan sy semakin memahami beliau sedikit demi sedikit. walaupun tidak pernah bersua wajah dan berbalas senyum secara nyata, namun yang pasti jalinan persahabatan ini telah sy sambut dan semat erat di sanubari.

terima kasih ila utk hadiah hari lahir ini. tak sangka walau dah lebih sebulan berlalu (13 jan), masih ada yang mengingati. terima kasih sekali lagi. alamat dah tahu...kalau terlajak ke utara singgah lah ya...pasti kan azza smbut dengan sepenuh hati.


disebabkan permintaan ila utk sy gayakan dan postingkan disini, dengan bantuan rakan2 di sekolah sy cb juga untuk pakai tudung ini(tak reti pakai tudung sebegini sebenarnya) walaupun berbaju kurung merah, kira ok la kan ila..tiba2 rasa macam makin tembam..bulat je muka..sebab tudung merah kat dalam tak tanggalkan kut..hehee...terima kasih ye ila..sangat2 cantik...dan azza sangat2 suka..mmuahss..







terima kasih utk teman yang sentiasa disisi walau apa jua situasi..walaupun ungkapan maaf telah dilafazkan..mgkin berdiam diri itu perlu ..sekadar menyejukkan hati sendiri..

10 ulasan:

ONE ZABA berkata...

macam akak jual makjun pun ada gak gayanya tu.... heee..heee

ILA berkata...

wahai Azza...bukan kan ku mohon agar dpt mgayakannya bila di rumah nanti..

arhaa..kan dah terkena ..bagai pjual makjun.gara2 tudung tak sesuai dgn baju..kehkehhhh

muahhhhhssss...u too;)

ILA berkata...

Yang..
sesuai di gayakan dgn busana yg sedondong..
than tambah aksesori rantai di leher..
pewittttttttt!!
haiyoooo...mak datin mana baru lalu tuuu..hihikkkk

nurul iman berkata...

sesuai laa kak ngan muke kak..xbesa pkai mmg rase pelik..lame2..u'll get used wit it...seryes!!

tiny laiman berkata...

Azza, cantik tudung tu..seperti Azza, tiny juga tak reti nak mengayakan tudung seperti itu walaupun kadangkala rasa dihati teringin sangat nak memakainya tapi tak reti...kang ada yg terlilit sama2 dgn tudung tu..

azza_irah berkata...

cikgu one..
ni nak g jual makjun atas gunung neh....erkk...org gunung reti makan makjun ke...

ila..
hahaa...nvr mnd yang..buat apa nak pura2 kan...itula wajah sbnr den..penjual makjun...ekekke

iman..
nnti kita wat kursus pakai tudung kat kelas ek..

tiny..
azza mmg tak reti nak pakai tudung ni..ada 4 lai beli..sume masih disimpan...tak tahu bila nak blaja belit2...

Daddy Cool berkata...

Sapa yang cipta fesyen nih? Dari permaisuri Sultan sampai le makcik sapu sampah kat sekolah daddy bertudung cenggini....adeh!

Tapi....lawa la pulak!

azza_irah berkata...

ddy..
abg kata mcm indon..adeh..org mmg tak reti pakai..

Rashid berkata...

hehe ila ni.. bagi saya azza tetap azza walaupun bersilih ganti hiasan luar..

Tapi takper.. lakukan sesuatu yang baru dan ada kelainan demi keceriaan dan kesegaran diri.

azza_irah berkata...

cikgu rashid..
paham..tahniah utk kwn2 baru yang menyuntik ketenangan dengan setiap bait ayat mereka..